OST Bagaikan Kelip Kelip (Azalea TV9)

Lirik Lagu Tema OST Drama Bagaikan Kelip-Kelip Slot Azalea TV9 -
http://lagulagumalaysia.blogspot.my/2016/07/ost-bagaikan-kelip-kelip-azalea-tv9.html

Lirik Lagu  Oh No -Tasha Manshahar Feat. Viral

Oh sayang
Dengar dulu penjelasanku..
Sebelum aku kehilanganmu
Riak wajahmu aku tahu..
Sinar matamu semakin layu
-lagulagumalaysia.blogspot.com-
Ku cuba beri segalanya
Tanpa ku sedar kau terluka
Maafkan aku..
Aku merayu....

Oh.. no.. Oh.. no..
Jangan tinggalkan ku
Oh.. no.. Oh.. no..
Jangan pergi dulu

Maafkan semuanya silapku
Bukan niat aku begitu
Oh.. no.. Oh.. no..
Jangan tinggalkan ku...

Sukar merungkai mimpi..

Video Lagu Oh No -Tasha Manshahar Feat. Viral (OST Bagaikan Kelip Kelip)




Pilihan OST Lagu TemaTerbaru & Akan Datang 2016:

Pilihan Ekstra:



 

tags: Lagu Baru, Lagu Terbaru, lagu melayu, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost ketupat palas mr handsome, ost sayangku kapten mukhriz, ost mr tanda soal, ost lara aishah, ost lara terindah, ost rumi & jawi, ost , drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Julai 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive