OST Samudera Rindu (Azalea TV9)

OST Samudera Rindu (Azalea TV9)| Lagu tema  Drama Samudera Rindu (Azalea TV9)




Lirik Lagu Azlan & The Typewriter - Melankoli

(OST Samudera Rindu (Azalea TV9)

Benarkah rasa ini meminta hatiku
Terus dambakan apa yang kumahu
Tapi tak mungkin ada
Baki sisa manis darimu
Haruskah aku

Mungkinkah masih ada serpihan darimu
Sedangkan aku pun harus menunggu
Mengusik isi hati
Memendam rasa yang tak pasti
Walaupun tahu apa sebaliknya

Apakah aku yang berdosa
Menyentap apa yang kau kata
Di mana kesal yang kau sangka luka

Apakah aku yang bersalah
Pertaruhkan segala-gala
Di mana garis tiada hujungnya




Dia membakar hatiku
Nyalakan nyawa yang terkurung
Dia menghentam jiwaku
Hidupkan hati yang kabur
Biarkanku bersamanya

Biarpun ini mustahil bagi diriku
Rentak matamu berlalu di kalbu
Dia menghentam jiwa
Hidupkan hatiku yang buta
Biarlah aku terus bersamanya

Apakah aku yang berdosa
Menyentap apa yang kau kata
Di mana kesal yang kau sangka luka


Apakah aku yang bersalah
Pertaruhkan segala-gala
Di mana garis tiada hujungnya

Dia membakar hatiku
Nyalakan nyawa yang terkurung
Dia menghentam jiwaku
Hidupkan hati yang kabur
Biarkanku bersamanya

Lazada Malaysia


OST Drama Baru + Akan Datang:


Sinopsis Drama Baru + Popular :

Post Hot!


    tags: OST Samudera Rindu (Azalea TV9), Lagu Baru, Lagu Terbaru, lagu melayu, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost ketupat palas mr handsome, ost sayangku kapten mukhriz, ost mr tanda soal, ost lara aishah, ost lara terindah, ost rumi & jawi, ost , drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Julai 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Internet business sales

    Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

    Cari Apa Saja..

    Blog Archive