OST Aku Bukan Bimbo (Astro Ria)

 Lagu tema OST Drama Aku Bukan Bimbo (Astro Ria)
Lirik Lagu Jatuh - Faizul Sany

Tidakkah aku faham lagi
tentang telah berkali
Bukankah sudahku berjanji
Ku tak mahu

Sedarkah aku semua ini
Pasti akan melukai
Sejujurnya diriku tahu ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Jika tidak ada cara lagi
Akan mampu kau fahami
Jangan biarku jatuh lagi
Ku tak mahu

Adakah aku bodoh
Mahu saja ku tinggalkan dirimu

Jiwaku meronta
Batinku meminta

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Biarku jatuh

Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Semakin sakitku rasakan
Semakin jatuh dan jatuh
lagi lagilah
Ku jatuh tersungkur

Mahu sajaku tinggal semua
Ku tak mahu

Biarku yang memberi
Datanglah padaku

Biar jiwaku di gari
Biarku sakit dihati
Walau seburuk mana caramu
Tetap aku jatuh

Tetap aku jatuh

Oooo....Biar rasa mahu mati
Biar apapun sekali
Walauku sakit dengan caramu
Tetap aku tetap aku jatuh

Video Lirik Lagu Jatuh -Faizul Sany (OST Aku Bukan Bimbo (Astro Ria)





Senarai OST Drama Baru + Popular:


 


Pilihan Ekstra:


tags:OST Aku Bukan Bimbo (Astro Ria),  Lagu Baru, Lagu Terbaru, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost tundukkan playboy itu, ost boboiboy the movie, ost inikah cinta, ost cinta hati abah, ost married tapi benci, ost cinta 100 kg, ost menongkah kasih, drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Mac 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive