OST Akadku Yang Terakhir (Astro)

 OST Lagu Tema Drama Akadku Yang Terakhir


Lirik Lagu Setia -Faizal Tahir

Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu
Maafkan andai mengganggu lena mu
Andai pernah melukakan

Maafkan ku tak sengaja
Harus kau dan aku selalu bicara
Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya

Kau dah aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu takkan mudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu
Andai hati mu berubah
Pasti ku cuba fahami

Tetap ku melangkah terus berani
Kau tahu kau satunya
Ku mahu kita selamanya
lagulagumalaysia.blogspot.com

Kau dah aku mungkin tak sempurna
Kau dan aku tahu tak semudah
Kau dan aku mahukan sempurna
Kau dan aku mengharap bahagia

Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu
Terima seadanya
Perbezaan kau dan aku
Biar pun apa saja
Ku percaya kau setia

Kau dan aku mengharap bahagia
Setia aku demi diri mu
Setia aku hanya pada mu
Setia ku demi diri mu
Setia ku hanya pada mu
Selamat pagi sayang ku
Apa khabar diri mu

Tonton Video OST Akadku Yang Terakhir  (Astro)

Pilihan OST Berkaitan:

tags: OST Akadku Yang Terakhir , Lagu Baru, Lagu Terbaru, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost tundukkan playboy itu, ost boboiboy the movie, ost inikah cinta, ost cinta hati abah, ost married tapi benci, ost cinta 100 kg, ost menongkah kasih, drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Mac 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive