OST Dia Bidadariku (Astro)

OST Dia Bidadariku (Astro)

Lirik Lagu Tabah- Elizabeth Tan[LagU tema Dia Bidadariku]


Tengah malam,
bulan terang,
Sepinya rasa seolah,
Hanya ku saja terjaga.

Sejarah kita,
setahun setengah
Seolah tak kisah, peduli semua,
S’perti hatiku tak terganggu.

Sekarang aku lebih tabah dari dulu,
Ku tak perlukan kamu,
Maaf jika aku telah mengelar,
jantungmu yang rapuh.

Kau tahu ku akan s’lalu,
Ada ruang di hati untukmu,
Tapi sehingga masa itu tiba,
Biarlah ku pergi.

Kerna kamu,
ku di sini,
Tanpa kamu takkan,
aku punyai hidup s’begini,
Kini tiba, babak kedua,
Ku rasa teruja ku bentangkan sayap
Lihat aku terbang pergi.

Sekarang aku lebih,
tabah dari dulu
Ku tak perlukan kamu,
Maaf jika aku telah,
mengelar jantungmu yang rapuh.

Kau tahu ku akan s’lalu,
Ada ruang di hati untukmu,
Tapi sehingga masa itu tiba,
Biarlah ku pergi.

Sejuta bintang,
berkelipan kerna aku,
Langitmu kini gelita,
tanpa cahaya dariku,
Aku yang kau puja.

Kau tahu ku akan s’lalu,
Ada ruang di hati untukmu,
Tapi sehingga masa itu tiba.

Sekarang aku lebih tabah dari dulu,
Ku tak perlukan kamu,
Maaf jika aku telah,
mengelar jantungmu yang rapuh.

Kau tahu ku akan s’lalu,
Ada ruang di hati untukmu,
Tapi sehingga masa itu tiba,
Biarlah ku pergi,
Tapi sehingga itu ku harapkan,
Terbaik bagimu.

Video Lagu Tabah- Elizabeth Tan[Lagu tema Dia Bidadariku]



Pilih Senarai OST , Lagu Tema Drama Terbaru 2017!


tags:OST Dia Bidadariku (Astro), Lagu Tema Dia Bidadariku (Astro), Sinopsis Dia Bidadariku (Astro), OST Drama Dia Bidadariku (Astro), Lagu tema Drama Dia Bidadariku (Astro)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive