OST Sayangku Kapten Mukhriz ( Lagu Hanya Satu-Feeya Iskandar)

Lagu Tema OST Sayangku Kapten Mukhriz ( Lagu Hanya Satu-Feeya Iskandar)

Lirik Lagu Hanya Satu – Feeya Iskandar

Aku bukannya sempurna
Bukan yang paling berharga
Namun engkaulah semua yang aku ada
Susunlah kata cintamu untukku

Kau hanya satu
Jaga dirimu
Hanya satu

Aku benar bercinta
Dengan harap untuk berjaya
Namun semuanya tak pernah usai jua
Rupanya semua mempunyakan hikmah
Kau menantiku
Usah kau ragu

Pernah terasa hampa dan juak
Bintang bintang yang tlah hilang di dalam hati

Berilah kepadaku
Selalu bagi semua agar aku akan tahu
Caranya untuk menjadi sempurna sepertimu
Hormatilah hatiku
Berikan aku waktu
Agar selalu
Kita hanya satu

Aku benar bercinta
Dengan harap untuk berjaya
Namun semuanya tak pernah usai jua
Rupanya semua mempunyakan hikmah
Kau menantiku
Usah kau ragu

Berilah kepadaku
Selalu beri semua agar aku akan tahu
Caranya untuk menjadi sempurna sepertimu
Hormatilah hatiku
Berikan aku waktu
Agar selalu
Kita hanya satu

Hidup kita
Hanyalah satu

Berilah kepadaku
Selalu beri semua agar aku akan tahu
lagulagumalaysia.blogspot.com
Caranya untuk menjadi sempurna sepertimu
Hormatilah hatiku
Berikan aku waktu
Agar selalu
Kita hanya satu

Ku tak seperti dulu
Kini ku berubah
Untuk menjadi sesuatu
Yang lebih baik dari aku yang pernah dahulu
Melupakan dirimu
Namun kau tetap harus di hatiku
Kita tetap satu

LEBIH BANYAK LAGI LAGU LAGU BARU --> KLIK SINI!

tags:OST Sayangku Kapten Mukhriz ( Lagu Hanya Satu-Feeya Iskandar),  Lagu Baru, Lagu Terbaru, lagu melayu, mp3 baru, video baru, ost baru, sinopsis, ost ketupat palas mr handsome, ost sayangku kapten mukhriz, ost mr tanda soal, ost lara aishah, ost lara terindah, ost rumi & jawi, ost , drama baru, lagu baru 2016, lagu baru Julai 2016, carta lagu era, carta lagu hot fm, lirik baru
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive