"Terima Kasih Nora Danish," Fasha Sandha

Fasha Luah Rasa Terkilan


Berikut Komen Fasha Sandha Mengenai Isu Keretakan Rumahtangganya yang dikaitkan dengan aktres Nora Danish di istagram miliknya.
“Semoga Allah memberikan kekuatan yang sepenuhnya buat saya dan anak-anak untuk mengharungi segala-galanya.”

 “To Nora, thank you very much. Akhirnya berjaya membuatkan hubungan saya dan keluarga mertua saya semakin ‘rumit’. Berterusan secara halus membuat supaya bertambah dibenci.”“Awak dan bekas iste­ri telah berjaya membuatkan pertelingkahan besar kami. Kerana saya ada akal, saya yang akan mengalah dan undur diri.”
Namun Fasha telah memadamkan status berke­naan dari laman sosialnya meskipun peminat sempat membuat rakaman tangkap layar (screenshoot) dan jadi perbualan secara meluas di laman sosial.

-utusan
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Internet business sales

Donate Car To Charity CALIFORNIA, Online Classes, PHD In Counseling Education, Webex Costs, Register Free Domains,Best social media platforms, Social Media Tools

Cari Apa Saja..

Blog Archive